**Twilights**


~Barn innan jag är 25, ett måste~
mars 5, 2007, 12:11
Filed under: Dagbok, Jag

Jag har en utbildning jag ska gå(om jag kommer in), som är i ett år sen ska jag få ett jobb, Helst fast sen tror jag att det är dax för mig. dax för mig att får barn. Det är ju ett tag kvar tills dess och mycket kan ändras, men nu känns det som om det är ett ”mål” en dröm” JAg vill inte vara en ”gammal” mamma, Jag vill ha barn innan jag är 25 faktiskt. Det har jag bestämt. Sen länge tillbaka och just nu känns det rätt. Fan va mkt barn jag har i mitt huvud idag. Barn barn barn barn.

Ska besikta bilen idag med *suck*

Kram.Puss. Smisk

Andra bloggar om: barn


5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Håller tumamrna för dig att besiktningen går igenom. Jo mitt msn lever sitt eget lilla liv så det är därför jag ej kan logga in mig där nu. Jag loggas bara ut där hela tiden hehehe msn tycker ej om mig buhu!!!
Kram på dig vännen. Tack för din hjälp du e en ängel.

Kommentar av parlan2

Pärlan: Hoppas du fixade det?! ja besiktningen hoppas jag oxå att den går igenom.. den gamal srkutt bilen är ett under om den gör det!

kram

Kommentar av Twilight

Jag har sagt innan 30. Får panik bara av det! Hur F** ska man hinna med allt innan dess? :P
Fast det största problemet är väl att jag måste hitta någon att skaffa barnen med *s*

Kommentar av ~M~

~M~: Ja det vore ju en fördel… :) kram

Kommentar av Twilight

Äh, man behöver väl inte en karl för att skaffa barn? Isf för att man absolut VILL ha någon, inte för barnagörandets skull…

Kommentar av trollhare




Lämna en kommentar